Naše kampaň "Nebuď norník" je v médiích a mění sexbyznys

12.11.2024

Už jste zaregistrovali naši kampaň Nebuď norník? Má za cíl motivovat muže, aby se stali oblíbenými zákazníky a díky tomu dostali i dobré služby. Kampaň jim zároveň radí, jak toho dosáhnout. Třeba používáním deodorantu.

Naší kampaní chceme taky aspoň trochu předcházet násilí na sexuálních pracovnicích. Protože na začátku vážného konfliktu nebo i vraždy sexuální pracovnice  je dost často nějaké zbytečné nedorozumění.

Nedávno o tom vyšel rozhovor na lui.cz: 

https://www.lui.cz/hot/20912-nornik-je-muz-ktery-odmita-sprchu-i-kondom-popisuje-vybrane-zakazniky-escortu-predsedkyne-spolku-jenz-pomaha-sexualnim-pracovnicim.

Už v průběhu kampaně se zdálo, že zákazníci víc přemýšlejí, jak být oblíbený a dostat díky tomu i lepší služby. A během pár hodin po zveřejnění rozhovoru se znova rozproudila diskuze. 

Že je fajn používat deodorant, to se v souvislosti s kampaní řešilo spíš v létě. Ale z celého rozhovoru se asi nejvíc ujala věta, že "nebezpečný zákazník by měl být dávno v péči sexuologa". 

Že to vůbec nebylo v plánu, aby se nejvíc ujala právě tato věta? To vlastně nevadí. Sexuologové si nám často stěžují, že se na ně Češi málokdy obracejí preventivně, aby nikomu neublížili. 

Takže jestli článek na lui.cz pomohl zvýšit povědomí zrovna o tom, je to ideální stav. Sledujete na sociálních sítích #nebudnornik?