Jak si poradit s nesympatickým zákazníkem? Nejen to najdete v příručkách o vyjednávání.
20.07.2021
Zjistili jsme, kolik zajímavých informací pro nás je v příručkách o vyjednávání pro manažery a obchodníky. Můžou nám pomoct vyjednávat se zákazníky, poradit si s těmi agresivními nebo dominantními. A už jsme si vyzkoušeli v praxi, že to funguje. Chceme se s vámi o ně podělit a tady je jejich seznam.
Příručky o vyjednávání, které vyšly v češtině a fungují:
- Mark Goulston: Domluvit se dá s každým (2018)
- Deepak Malhotra: Vyjednejte nemožné (2017)
- Roger Fisher: Jak dosáhnout souhlasu (2015)
- Thomas Fritzsche: Jak přesvědčivě vyjednávat (2015)
- Stuart Diamond: Jak vyjednat víc (2014)
- Douglas Stone: Obtížné rozhovory (2013)
- Matthias Schranner: Umění vyjednávat a přesvědčit v obtížných situacích: strategie a taktiky pro složité případy (2011)
Určitě nám odpustíte, že tenhle seznam literatury není přesně podle pravidel pro seminárky a diplomky. Forma není v tomhle případě nejdůležitější. Nebo je najdete tady: https://www.odborne-prace.cz/blog/jak-citovat-spravne-generovat-seznam-pouzite-literatury